مدیر تیم اسنواتِک: حل مسائل صنعت لوازم خانگی در اکوسیستم نخبگانی و نوآوری

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

مدیر تیم اسنواتِک: حل مسائل صنعت لوازم خانگی در اکوسیستم نخبگانی و نوآوری

مدیر تیم اسنواتِک(مرکز نوآوری و توسعه فناوری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک) گفت: گروه صنعتی انتخاب‌الکترونیک، حل مسائل صنعت لوازم خانگی را با مرکز اسنواتک در اکوسیستم نخبگانی پیگیری می‌کند.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب الکترونيک، فاطمه قدیری در مراسم اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ اظهار کرد: نمایشگاه اینوتکس در سال‌های اخیر و حتی در شرایط کرونا هم برگزار شد که با توجه به این موضوع امیدواریم با فضایی که در این رویداد شکل گرفته است، شاهد پیشرفت روزافزون کشور در حوزه فناوری و نوآوری باشیم.
وی ادامه داد: گروه صنعتی انتخاب با زمینه فعالیت در حوزه لوازم خانگی، بیش از ۱۵ سال است که حوزه تحقیق و توسعه خود را آغاز کرده است اما از سال ١٣٩٧ وارد فضای نوآوری و توسعه تکنولوژی شد.
مدیر تیم اسنواتک افزود: در همین مسیر، در سال ۱۴۰۰ گروه صنعتی انتخاب وارد اکوسیستم دانشگاهی کشور شد؛ در این شرایط به دنبال حل مسائل صنعت در اکوسیستم نخبگانی و نوآوری به جای فضای صنعتی بودیم.
وی با بیان اینکه در همین راستا مرکز اسنواتک در دانشگاه اصفهان تاسیس شد، گفت: در دانشگاه صنعتی و دانشگاه شریف هم پایگاهی داریم و هرکدام از این مراکز به صورت مأموریت‌محور در حال فعالیت هستند.

حمایت انتخاب الکترونیک از پایان‌نامه‌های مسأله‌محور

قدیری تصریح کرد: براساس تجربیات خود و بنچمارکینگ، به بومی‌سازی در اسنواتک دست پیدا کردیم و مدیریت نوآوری با پارادایم نوآوریِ باز، با سامانه جذب ایده و برگزاری رویدادها فعال شد.
وی به دو رویداد مهم این واحد اشاره و تصریح کرد: حمایت از پایان‌نامه‌های مساله‌محور دانشجویی یکی از این رویدادهاست. همچنین در اکوسیستم نخبگانی وقتی به سوی تکنولوژی حرکت می‌کنیم باید احساس مالکیت ایجاد کنیم بنابراین موضوع مالکیت فکری با تشکیل دپارتمان مالکیت فکری به صورت تخصصی برای حوزه لوازم خانگی، محقق شد.
مدیر تیم اسنواتک افزود: در این ساختار، توسعه تکنولوژی با زمینه های فعالیت های مختلف مانند دانش های به‌روز و لب مرزی وجود دارد.

پایان رقابت‌های اینوتکس پیچ و اینوتکس بتل ۲۰۲۳ با داوری مدیر تیم اسنواتک

اختتامیه اینوتکس پیچ و اینوتکس بتل، در چهارمین و آخرین روز از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، با حضور استارتاپ‌های مختلف در قالب ارائه تیمی برگزار شد.


فاطمه قدیری، مدیر تیم اسنواتک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، به عنوان یکی از داوران این رویداد حوزه نوآوری و فناوری در کنار سایر داوران، به داوری در خصوص تیم‌ها پرداخت.
در پایان این رویداد، لوح تقدیر و تندیس رویداد اینوتکس پیچ به دکتر فاطمه قدیری از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک اهدا شد.
گفتنی است نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری، میزبان شرکت‌های نوآور، صندوق های سرمایه‌گذاری و فعالان حوزه فناوری و نوآوری در پارک فناوری پردیس تهران بود.
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و … گام مهم دیگری برای تعامل و تقویت شبکه نخبگانی خود برداشت.

به بالای صفحه بردن